Nytt liv i bra hantverkare

Då var det dags att såhär sommaren 2011 gjuta lite nytt liv i den här bloggen, spotta i näven och skapa lite vettiga inlägg om konsten att vara hantverkare, snickare och målare - samtidigt. Skämtåsido. Men jag tänke faktiskt sätta mig ner och skriva lite. Göra ett nytt försöka med det här bloggandet så att säga. Det första jag tänkte göra är att tipsa om en bra sida som jag ofta besöker och som i allra högsta grad är en fin resurs för alla hemmafixare, hobbyhantverkare, men även, såklart, yrkessnickare och målare. Tänker på byggahus.se och liksom el nome proklamerar är detta en hemsida där hemmafixare kan mötas och ge varandra goda råd och utbyta erfarenhet. Frågar du mej är dylikt helt ovärderligt. Det finns flera liknande hemsidor, men jag gillar byggahus.se bäst då det verkligen är en sida med engagerade hemmafixare, snickare, målare och folk som brinner för sina projekt. Alltså: gå och kolla in själv, men glöm inte att komma tillbaka hit igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0